Акція "Вакцинуйся. Збережи життя"

Вакцинуйтеся та візьміть участь у акції - виграйте автомобіль! У розіграшу також - 50 телевізорів та 50 велосипедів!

Мешканців українських міст запрошують взяти участь в онлайн-опитуванні щодо сприйняття Вінниці

21 жовтня 2021, 10:39 (Відредаговано 21 жовтня 2021, 10:44)

Опитування мешканців українських міст з 2016 року проводиться вже вдруге, для того, щоб допомогти ефективній розробці нової Маркетингової стратегії міста.

Заповнити опитувальник можна за посиланням https://cutt.ly/kRhtXUN

У 2018 році Вінниця однією з перших в Україні затвердила Маркетингову стратегію міста, розроблену за підтримки канадського проєкту ПРОМІС. Впровадження цього документу дало старт системному брендингу території, допомогло залучити більшу кількість інвесторів та туристів і, в результаті, збільшити присутність Вінниці в інформаційному полі. Згодом «Дієвий маркетинг громади» був визначений як ціль нової Стратегії розвитку Вінницької міської територіальної громади до 2030 року — Стратегії 3.0.

У рамках розробки нової маркетингової стратегії, у вересні цього року розпочався комплекс досліджень, які допоможуть у плануванні комунікації та промоції Вінниці на різні аудиторії в наступні роки. Протягом кількох тижнів тривало опитування вінничан щодо особливостей сприйняття ними свого міста. Його результати планують оприлюднити у листопаді. Вони допоможуть зрозуміти, наскільки містяни люблять Вінницю та готові розповідати про неї людям з інших регіонів. Також на завершальному етапі маркетингове дослідження туристичної привабливості «Міста ідей», яке покаже динаміку вражень і поведінки туристів у порівнянні з допандемічним 2019 роком.

Нове опитування, яке стартує сьогодні, 21 жовтня, допоможе визначити рівень обізнаності мешканців українських міст поза межами області про товари та послуги, які виробляються та надаються у Вінниці, а також про культурні події, які відбуваються в місті. Воно дасть змогу краще зрозуміти запити потенційних та існуючих відвідувачів, сформувати позиціювання Вінниці на українському та міжнародному ринках, а також обрати дієві інструменти просування бренду міста.

Результати опитування будуть використані робочою групою для визначення складових майбутньої маркетингової стратегії, яка дозволить дієво конкурувати з іншими містами як в Україні, так і за її межами.

Опитування анонімне і проходитиме до 3 листопада в онлайн-форматі за посиланням https://cutt.ly/kRhtXUN. Робоча група звертається до вінничан з проханням поширювати інформацію про опитування серед мешканців інших українських регіонів для отримання повної картини про впізнаваність вінницьких товарів, послуг і подій.

Теми

Схожі сервіси

Усі сервіси

Туризм

Ласкаво просимо до Вінниці! Міста, яке вміє дивувати та надихати на нові ідеї!

Інвестиційний портал

Вінниця – місто, де комфортно працювати, створювати, надихатись, відпочивати та розвиватись. Інвестуйте у Вінниці!