Опубліковано 21 жовтня 2020, актулізовано 13 серпня 2021

Персональний кабінет - це єдине вікно доступу користувачів до низки адміністративних послуг та сервісів

Як працює Персональний кабінет?

Персональний кабінет на офіційному сайті міської ради розроблено для спрощення доступу вінничан до адміністративних послуг.

Крім того, громадяни мають можливість:

  • запланувати візит до Прозорого офісу;
  • записатись до електронної черги;
  • дистанційно замовити адміністративні послуги;
  • ознайомитись із статистикою роботи Центрів;
  • перевірити стан звернення.

Для роботи з персональним кабінетом потрібно:

  1. Перейти за посиланням

Після цього на екрані з’явиться наступне вікно, у відповідні поля якого потрібно внести свої логін і пароль:

  1. Якщо Ви не зареєстровані, необхідно пройти процедуру реєстрації: натиснути на кнопку «Зареєструватись» та заповнити інформацією усі поля: Логін, Пароль, Адреса електронної скриньки, Секретне питання та Секретну відповідь. Наприклад:

Після коректного заповнення усіх полів натиснути кнопку «Зареєструватись», після чого рекомендуємо ознайомитись з інструкцією користувача персонального кабінету: