Персональний кабінет
•Опубліковано 21 жовтня 2020, актуалізовано 01 листопада 2021
Як працює Персональний кабінет?
Персональний кабінет на офіційному сайті міської ради розроблено для спрощення доступу вінничан до адміністративних послуг.
Крім того, громадяни мають можливість:
- запланувати візит до Прозорого офісу;
- записатись до електронної черги;
- дистанційно замовити адміністративні послуги;
- ознайомитись із статистикою роботи Центрів;
- перевірити стан звернення.
Для роботи з персональним кабінетом потрібно:
- Перейти за посиланням
Після цього на екрані з’явиться наступне вікно, у відповідні поля якого потрібно внести свої логін і пароль:
- Якщо Ви не зареєстровані, необхідно пройти процедуру реєстрації: натиснути на кнопку «Зареєструватись» та заповнити інформацією усі поля: Логін, Пароль, Адреса електронної скриньки, Секретне питання та Секретну відповідь. Наприклад:
Після коректного заповнення усіх полів натиснути кнопку «Зареєструватись», після чого рекомендуємо ознайомитись з інструкцією користувача персонального кабінету:
Пов'язані новини
Усі новини-
23 листопада, 09:29
У 2021 році майже втричі збільшилась кількість онлайн-звернень до Прозорих офісів
-
23 листопада, 14:08
З 14 грудня у Вінниці запрацюють ялинкові ринки
-
14 січня, 13:08
Вінницько-Хутірський старостинський округ 2021: нові автобусні маршрути та дитсадок, smart-світлофори і ремонт доріг
-
21 січня, 08:59
У 2022 році вінничани зможуть отримувати пів сотні видів онлайн-послуг у Прозорих офісах
-
14 березня, 09:28
Перш ніж йти до Прозорого офісу, телефонуйте на кол-центр, щоб знати, які послуги наразі надаються
-
15 березня, 12:05
У Прозорому офісі на Старому місті відновили прийом фахівці Фонду соцстраху