Департамент маркетингу міста та туризму

Виконавчий орган міської ради

Основною метою Департаменту є забезпечення ефективного розвитку індустрії гостинності, реалізація державної політики у сфері туризму та курортів на території Вінницької міської територіальної громади, покращення якості туристичних послуг та туристичної інфраструктури, створення унікальної туристичної пропозиції, формування позитивного іміджу Вінниці, просування бренда міста та створення конкурентоспроможного на всеукраїнському та міжнародному ринках туристичного продукту, здатного максимально задовольнити туристичні потреби мешканців територіальної громади та її гостей.
  • Функції
  • Структура
  • Плани та звіти
  • Програми
  • Стратегічні документи
  • Брендбук
  • Аналітика галузі туризму
  • Комунальні підприємства
  • Консультативно-дорадчий орган
  • Публічні закупівлі

Основні функції департаменту маркетингу міста та туризму:

  • Реалізація політики, визначеної міським головою, міською радою та її виконавчим комітетом відповідно до компетенції у сфері туризму, реалізація прийнятих ними рішень, зокрема Стратегії розвитку Вінницької міської територіальної громади до 2030 року.
  • Координація дій суб’єктів туристичної діяльності, спілок, товариств, асоціацій, інших громадських та неприбуткових організацій у сфері туризму, їх підтримка, у тому числі фінансова, сприяння у їх роботі відповідно до компетенції, в межах та порядку, визначеному чинним законодавством.
  • Участь у вирішенні питань безпеки туристів, розробка програм та заходів захисту і безпеки туристів, забезпечення їх виконання.
  • Проведення комплексного аналізу і прогнозування розвитку туризму у Вінницькій міській територіальній громаді, здійснення замовлень наукових, соціологічних, маркетингових та інших аналітичних досліджень, пов’язаних з його розвитком.
  • Розробка та впровадження системи міської туристичної інформації і навігації (інформаційні таблички, дороговкази, вказівники, стаціонарні карти і схеми тощо). Участь у вирішенні програм транспортного обслуговування туристів.
  • Розробка та реалізація заходів з розвитку відпочинкового, етнічно-культурного, подієвого, медично-рекреаційного та ділового туризму та стимулювання суб’єктів господарювання, які здійснюють діяльність з надання туристичних послуг; сприяння впровадженню інноваційних видів підприємництва у сфері туризму і промоції.
  • Сприяння подальшому розвитку туристичної інфраструктури і підприємництва у сфері туризму, всебічна підтримка та надання консультативних послуг для розвитку організацій у сфері туризму.
  • Участь в організації приміських зон короткочасного відпочинку, створенні нових рекреаційних зон місцевого значення.
  • Представлення Вінницької міської територіальної громади на міжнародних та вітчизняних туристичних і промоційних заходах.
  • Організація та участь у туристичних ярмарках, виставках, фестивалях, зльотах, залучення підприємств, установ, організацій до участі в них; видання та розповсюдження рекламно-інформаційних матеріалів (багатомовні буклети, брошури, листівки, електронні диски, довідники, інтернет-матеріали, інтернет-сайти, відео-матеріали, інше) про місто, туристичні об’єкти, підприємства туристичної інфраструктури, туристичні атракції і фестивалі з метою висвітлення туристичного потенціалу Вінницької міської територіальної громади.
  • Розробка та впровадження системи візуальної ідентифікації міста Вінниці.
  • Забезпечення видання промоційної та сувенірної продукції, спрямованої на поширення знань про Вінницю і регіон, їх історико-культурну спадщину, туристичний потенціал тощо.
  • Популяризація бренда Вінниці та її туристичного потенціалу в медіа, інтернет-просторі та через соціальні мережі. Створення туристичного та культурно-пізнавального цифрового вмісту.

Контакти

Телефон: (0432) 50-75-85

E-mail: VisitVinnytsia@vmr.gov.ua

Положення

Положення про департамент маркетингу міста та туризму PDF-документ, 0,3 МБайт, Опубліковано 07 червня 2022 року
  • Звернутися онлайн

    Написати електронне звернення до директора департаменту маркетингу міста та туризму
  • Відповіді на звернення

    Переглянути відповіді на публічні звернення до директора департаменту маркетингу міста та туризму
  • Директор департаменту

    Заступник директора департаменту

    Данілов Станіслав Васильович

    Заступник директора департаменту

    (0432) 50-75-85
    DanilovSV@vmr.gov.ua

    Відділ розвитку туризму

    Циганкова Світлана Ігорівна

    Начальник відділу розвитку туризму

    (0432) 50-75-85
    tiskina@vmr.gov.ua

    Мазурик Віктор Станіславович

    Заступник начальника відділу розвитку туризму

    (0432) 50-75-85
    Mazuryk@vmr.gov.ua

    Головащенко Владислав Леонідович

    Головний спеціаліст відділу розвитку туризму

    (0432) 50-75-85
    HolovashchenkoVP@vmr.gov.ua

    Калінчук Антон Миколайович

    Головний спеціаліст відділу розвитку туризму

    (0432) 50-75-85
    KalinchukAM@vmr.gov.ua

    Відділ маркетингу та промоції міста

    Мірчук Сергій Валерійович

    Начальник відділу маркетингу та промоції міста

    (0432) 50-75-85
    mirchukSV@vmr.gov.ua

    Лазурко Леся Анатоліївна

    Головний спеціаліст

    (0432) 50-75-85
    LazurkoLA@vmr.gov.ua

    Відділ комунікації та цифровізації туризму

    Мисловська Аліса Олександрівна

    Начальник відділу

    (0432) 50-75-85
    myslovska@vmr.gov.ua

    Організаційно-аналітичний відділ

    Заркуа Наталя Петрівна

    Начальник організаційно-аналітичного відділу - головний бухгалтер

    (0432) 50-75-85
    tkachuk_n@vmr.gov.ua

    Данилюк Віталій Михайлович

    Заступник начальника організаційно-аналітичного відділу

    (0432) 50-75-85
    DanyliukVM@vmr.gov.ua

    Штувбейна Алла Володимирівна

    Головний спеціаліст-бухгалтер організаційно-аналітичного відділу

    (0432) 50-75-85
    ShtuvbeinaAV@vmr.gov.ua

    Бацальова Наталя Ігорівна

    Головний спеціаліст організаційно-аналітичного відділу

    (0432) 50-75-85
    batsalovani@vmr.gov.ua
    • Плани департаменту
    • Звіти департаменту
    • Програма розвитку туризму в м.Вінниці на 2016-2020 роки​
    • Програма розвитку туризму Вінницької міської ТГ на 2021-2023 роки
    Програма розвитку туризму на 2016-2020 роки DOCX-файл, 0,04 МБайт, Опубліковано 01 серпня 2021 року

    Стратегію розвитку туризму міста Вінниці до 2030 року розроблено за підтримки проекту міжнародної технічної допомоги «Партнерство для розвитку міст» (Проект ПРОМІС), який впроваджує Федерація канадських муніципалітетів (ФКМ) за фінансової підтримки Міністерства міжнародних справ Канади. Стратегія спрямована на покращення умов життя як мешканців міста, так і гостей, туристів, інвесторів через поліпшення бізнес- та інвестиційного клімату, культурної привабливості міста, якості міського середовища та системи надання ринкових і неринкових послуг.

    Стратегія розвитку туризму міста Вінниці до 2030 року була затверджена 25 вересня 2020 року рішенням Вінницької міської ради № 2415.



    Брендбук PDF-документ, 26,8 МБайт
  • Матеріали до брендбуку

  • У 2019 році міжнародні прибуття туристів у світі зросли на 4% та досягли 1,5 млрд осіб. Згідно з розрахунками Державного агентства розвитку туризму (ДАРТ), 2019 року Україну відвідали 13,6 млн туристів. За даними Всесвітньої туристичної організації, іноземні громадяни витратили в Україні $1,4 млрд, що становить 8,8% ВВП країни. 2020 рік став викликом для всієї світової економіки, адже пандемія COVID-19 з самого початку вдарила по сфері послуг (зокрема, подорожей) чи не найбільше з усіх секторів. Глобальний туризм зазнав найбільших втрат за 2020 рік із падінням міжнародних прибуттів на 74 % та доходів від туризму на 1,3 трлн доларів США відповідно до останніх даних Всесвітньої туристичної організації. Таке значне скорочення відбулось через безпрецедентне падіння попиту та встановлені по всьому світу обмеження на поїздки. Збереження попиту на подорожі з дотриманням протоколів безпеки стало головною метою діяльності туристичних організацій, управлінь та бізнесів в усьому світі.
    Департамент маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради, реалізуючи Програму розвитку туризму на 2016-2020 роки, виділяв ключові індикатори моніторингу галузі:

    • Обсяг туристичного збору;
    • Кількість ночівель у готелях і гостелах міста;
    • Кількість готелів і гостелів на території Вінницької міської ОТГ;
    • Кількість відвідувачів музеїв.

    У 2019 році фінансування заходів Програми з бюджету Вінницької міської територіальної громади склало 1 560 277 грн, що більше ніж у 2018 році, у 5 разів. Ставка туристичного збору відповідно до рішення міської ради від 25.01.2019 року №1501 для внутрішнього туриста складає 0,5% від мінімальної зарплати за добу, а для в'їзного – 2%. Обсяг таких надходжень у 2019 році склав 2 050 458 грн, що приблизно відповідає 79,4 тис. ночівель (на 32% більше, ніж у 2018 році). Внаслідок карантинних обмежень на подорожі та діяльність сфери послуг надходження туристичного збору до бюджету міста за 2020 рік склали 926 166 грн, що на 55% менше, ніж у 2019 році.


    На території громади у 2020 році налічувалося 47 закладів розміщення, в тому числі 42 готелі та 5 гостелів. За відсутності дієвих механізмів облікування туристів та екскурсантів за основу показників моніторингу Програми також прийнято враховувати відвідуваність музеїв міста, яка у 2020 році становила 120 852 відвідувачів.


    Кількість відвідувачів у порівнянні з 2019 роком зменшилась у зв'язку із карантинними заходами більше ніж у 4 рази. Загальна відвідуваність аеропорту міста Вінниці за 2019 рік скоротилася до 40 тисяч осіб у зв'язку із підготовкою до реконструкції злітно-посадкової смуги та приміщення аеровокзалу.


    В липні 2019 року у Вінниці вперше проведено дослідження туристичної привабливості міста. Дослідження здійснене Соціологічною агенцією «Fama» на замовлення Вінницької міської ради. В межах реалізації дослідження проведено опитування відвідувачів міста, яке здійснювалось методом «face to face» інтерв'ю у період з 5 по 14 липня 2019 року. Було опитано 400 респондентів віком від 18 років. Цільова аудиторія дослідження: в'їзні відвідувачі міста, які перебували у Вінниці щонайменше 4 години. Наповнення вибірки здійснювалось методом відбору типових представників. Допустима похибка вибірки не перевищує 4,9%. Процес збору даних побудований таким чином, аби охопити як вихідні, так і будні дні [співвідношення 87% до 13%, відповідно]. Основні локації проведення опитування: набережна Roshen, вул. Соборна (Sky Park), площа Європейська. З повним текстом звіту можна ознайомитися у прикріпленому нижче файлі :


    Вагомий показник туристичної привабливості Вінниця отримала завдяки високим оцінкам атрибутів міста його відвідувачами, серед яких задоволення музеями та галереями, рівень обслуговування у локальних ресторанах та кафе, чистота та безпечність перебування у місті, доброзичливість та ввічливість містян. Відповідно до представлених даних можна підтвердити те, що туристична галузь міста Вінниці почала активно розвиватися. Збільшення туристичних потоків, серед них відвідувачів музеїв, закладів, заходів та інших локацій міста свідчить про покращення рівня розвитку сфери гостинності міста. Підтвердженням цього є також ріст кількості ночівель у готелях та гостелах Вінниці, збільшення чисельності закладів тимчасового розміщення та загальне підвищення обсягів надходжень туристичного збору до бюджету міста. З детальнішою інформацією про стан розвитку туристичної галузі Вінниці станом на 2020 можна ознайомитися у прикріпленому нижче файлі:

    Ознайомитись із інформацією про дослідження привабливості Вінниці, яке проводилось у 2021 році можна у прикріпленому нижче файлі:

    Департаменту маркетингу міста та туризму підпорядковане комунальне підприємство:

    КП «Офіс туризму Вінниці»

    Адреса: 21050, Україна, Вінницька обл., Вінницький район, м. Вінниця, вул. Соборна, буд. 89

    E-mail: vinnytsia.tourism@gmail.com

    Телефон: (096) 775-67-95

    Директор КП «Офіс туризму Вінниці»: Маєвська Тетяна Олександрівна

    Туристична рада при Вінницькому міському голові

    Туристична рада при Вінницькому міському голові є постійно діючим консультативно-дорадчим органом, який утворюється розпорядженням міського голови з метою сприяння розвитку туризму та туристичної інфраструктури міста Вінниці, що відповідає сучасним тенденціям та статусу міста.

    Рада у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, рішеннями Вінницької міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, іншими нормативно-правовими актами та цим Положенням про Туристичну раду.

    Інформація щодо діяльності Ради:

    Протоколи нарад

  • План публічних закупівель

  • Пов'язані новини

    Усі новини

    Пов'язані сервіси

    Усі сервіси

    Туризм

    Ласкаво просимо до Вінниці! Міста, яке вміє дивувати та надихати на нові ідеї!