Опубліковано 19 серпня 2021, актуалізовано 03 лютого 2023

Актуальні новини

Шановні вінничани! Під час повітряної тривоги прийом відвідувачів адміністраторами Центру адміністративних послуг «Прозорий офіс» Вінницької міської ради припиняється і відновлюється через 15 - 30 хвилин після сигналу відбою. Усі клієнти, які отримали талон попереднього запису і час прийому яких припав на час повітряної тривоги, будуть обов’язково прийняті адміністраторами ЦНАПу. Для цього необхідно звернутись до рецепцій центрального та територіальних відділень з номером талону попереднього запису або зателефонувати до Кол-центру ЦНАПу і перенести запис на зручний для клієнта час. Приносимо вибачення за тимчасові незручності. Бережіть себе та Україну.

До уваги водіїв! З 01 лютого 2023 року у центральному (вул. Соборна, 59) та територіальному відділенні «Старе місто» (вул. Брацлавська, 85) ЦНАП «Прозорий офіс» відновлюється прийом документів для отримання адміністративних послуг з обміну посвідчення водія, видачі нового посвідчення водія замість втраченого, реєстрації нових транспортних засобів, перереєстрації транспортного засобу при переобладнанні для роботи на газовому пальному, перереєстрацiї у зв`язку зi змiною анкетних даних власника. Також тепер можна отримати послуги з первинної реєстрації нового та бувшого у використанні транспортного засобу, в т.ч. ввезеного з-за кордону; здійснити перереєстрацію транспорту на нового власника за договором купівлі-продажу, укладеним у суб’єкта господарювання, тощо. Дізнатись деталі та записатись на прийом можна, звернувшись до Кол-центру "Прозорого офісу": з понеділка по п’ятницю з 08:30 до 17:00 за телефонами: (0432) 65-50-50, (067)000-266-1, (073)000-266-1, або до рецепції територіального відділення «Старе місто» за номерами: (0432) 50-91-35; (067) 000-266-5, (073) 000-266-5.


ЦЕНТРАЛЬНО-ЗАХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ З ПИТАНЬ ПРАЦІ НАГАДУЄ ПРО МОЖЛИВОСТІ ДЛЯ БІЗНЕСУ - ПОДАННЯ ДЕКЛАРАЦІЇ ВІДПОВІДНОСТІ ОНЛАЙН

З липня місяця 2022 року Державна служба України з питань праці (далі - Держпраці) спільно з Міністерством економіки України запровадили можливість подачі декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці в електронному вигляді через Портал електронних сервісів Мінекономіки. На сьогодні електронна послуга з реєстрації декларацій доступна в усіх без виключення територіальних органах Держпраці. Центрально-Західне міжрегіональне управління державної служби з питань праці закликає суб’єктів господарювання подавати декларації відповідності через Портал електронних сервісів Мінекономіки (my.gov.ua) та замовляти послуги через персональний кабінет за посиланням https://bit.ly/3hmD7EN. Така опція не вимагає використання чи встановлення будь-якого додаткового програмного забезпечення та значно спрощує процес подання відповідних документів. Для переходу на Портал також можна скористатися інтерактивною кнопкою «Подати декларацію відповідності МТБ в електронному вигляді» на головній сторінці офіційного сайту Центрально-Західного міжрегіонального управління Державної служби з питань праці. Держпраці спільно з Мінекономіки й надалі працюють над спрощенням, удосконаленням надання, а також поетапною цифровізацією адміністративних та інших послуг.

Центральне відділення

  • Контактна інформація
  • Керівництво
  • Напрямки роботи

Центральне відділення центру надання адміністративних послуг "Прозорий офіс"  (вул. Соборна, 59) працює:

понеділок- п’ятниця з 08:30 до 17:00

субота вихідний

неділя вихідний

Прийом громадян здійснюється:

понеділок- п’ятниця з 08:30 до 16:00

субота вихідний

неділя вихідний

E-mail: cap@vmr.gov.ua

Записатись на прийом можна, звернувшись до Кол-центру "Прозорого офісу" за номерами:

(0432)65-50-50, (067)000-26-61, (073)000-26-61, або зателефонувати на рецепцію (0432)65-55-50

Дзвінки приймають з понеділка по п’ятницю з 08:30 до 17:00.

Відомості про сполучення громадського транспорту:

Зупинка «Майдан незалежності»: тролейбус 4, 5, 10, 11, 12, 14, автобус 7, 19, 21, 22, 24, 25, маршрутне таксі 7а, 21а, 22а, 29а, 32а. Зупинка «вул.Соборна»: трамвай 1, 4, 6.

Гузлякова Олена Олександрівна

Перший заступник директора департаменту

(0432) 59-50-67
guzlyakova@vmr.gov.ua

Закревська Наталія Петрівна

Начальник відділу - адміністратор відділу надання адміністративних послуг № 1

(0432) 59-53-44
zakrevska@vmr.gov.ua

Македонська Світлана Миколаївна

Начальник відділу - державний реєстратор відділу державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців

(0432) 59-53-35
makedonska@vmr.gov.ua

Журавський Анатолій Туфількович

Начальник відділу - державний реєстратор відділу державної реєстрації речових прав на нерухоме майно

(0432) 59-53-74
zhuravskiy@vmr.gov.ua

Бєлякова Катерина Василівна

Начальник відділу-адміністратор відділу державної реєстрації актів цивільного стану

(0432) 59-53-45
Bilyakova@vmr.gov.ua

Козлова Вікторія Володимирівна

Начальник відділу - адміністратор відділу надання адміністративних послуг № 5

(0432) 59-53-46
kozlova@vmr.gov.ua

Карпенчук Інна Миколаївна

Завідувач сектору - адміністратор довідково-консультативного "Кол-Центру" відділу надання адміністративних послуг № 1

(0432) 65-50-50
Kolesnik_i@vmr.gov.ua

🔹 Державна реєстрація бізнесу;

🔹 Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;

🔹 Надання відомостей з ДЗК у формі витягу з ДЗК про земельну ділянку;

🔹 Реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання осіб у Вінницькій міській територіальній громаді;

🔹 Обмін посвідчення водія, видача нового посвідчення водія замість втраченого, реєстрація нових транспортних засобів, перереєстрація транспортного засобу при переобладнанні для роботи на газовому пальному, перереєстрацiя у зв`язку зi змiною анкетних даних власника, первинна реєстрація нового та бувшого у використанні транспортного засобу, в т.ч. ввезеного з-за кордону, перереєстрація транспорту на нового власника за договором купівлі-продажу, укладеним у суб’єкта господарювання;

🔹 Надання комплексної послуги "єМалятко";

🔹 Консультація фахівців департаментів Вінницької міської ради: містобудування та архітектури, комунального господартсва та благоустрою, архітектурно-будівельного контролю, комунального майна, земельних ресурсів, житлового господарства та служби у справах дітей;

🔹 Надання безоплатної правової допомоги;

🔹 Послуга "Мобільний адміністратор".

Територіальне відділення "Вишенька"

  • Контактна інформація
  • Керівництво
  • Напрямки роботи

Територіальне відділення центру надання адміністративних послуг "Вишенька" 1-2 поверх (просп. Космонавтів, 30) працює:

понеділок- п’ятниця з 08:30 до 17:00

субота вихідний

неділя вихідний

Прийом громадян здійснюється:

понеділок- п’ятниця з 08:30 до 16:00

субота вихідний

неділя вихідний

E-mail: cap@vmr.gov.ua

Телефони рецепції: (0432)50-91-34, (067)000-26-63; (073)000-26-63

Дзвінки приймають з понеділка по п’ятницю з 08:30 до 17:00.

Консультація з питань соціального характеру за телефонами:

(0432)50-91-33, (097)101-58-40, (093)856-62-72

Консультація з питань пенсійного забезпечення за телефонами:

0-800-219-108(безкоштовний номер), (0432)50-88-81, 50-88-82, 50-88-83

Відомості про сполучення громадського транспорту:

Зупинка «Проспект Космонавтів»: тролейбус 3, 4, 5, 8, 10, 15, автобус 7, 19, 21, 24, 25, маршрутне таксі 28а, трамвай 2, 3, 6.

Кравець Олександр Григорович

Заступник директора департаменту ЦНАП №2

(0432) 50-86-40
kravets@vmr.gov.ua

Мензул Вікторія Володимирівна

Адміністратор відділу надання адміністративних послуг № 2

(0432) 50-86-44
MenzulVV@vmr.gov.ua

🔹 Державна реєстрація бізнесу;

🔹 Надання відомостей з ДЗК у формі витягу з ДЗК про земельну ділянку;

🔹 Реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання осіб у Вінницькій міській територіальній громаді;

🔹 Послуги з оформлення та видачі або обміну паспорта громадянина України у вигляді ID-картки та паспорта громадянина України для виїзду за кордон;

🔹 Надання комплексної послуги "єМалятко";

🔹 Послуги з питань пенсійного забезпечення;

🔹 Послуги з питань соціального захисту та соціального забезпечення;

🔹 Послуга "Мобільний адміністратор";

🔹Адміністративно-господарські та консультаційні послуги ПАТ «Вінницяобленерго»;

🔹Адміністративно-господарські та консультаційні послуги ТОВ «Енера Вінниця».

Територіальне відділення "Замостя"

  • Контактна інформація
  • Керівництво
  • Напрямки роботи

Територіальне відділення центру надання адміністративних послуг "Замостя" 1-2 поверх (вул. Замостянська, 7) працює:

понеділок- п’ятниця з 08:30 до 17:00

субота вихідний

неділя вихідний

Прийом громадян здійснюється:

понеділок- п’ятниця з 08:30 до 16:00

субота вихідний

неділя вихідний

E-mail: cap@vmr.gov.ua

Телефони рецепції: (0432)50-91-36, (067)000-26-64, (073)000-26-64

Дзвінки приймають з понеділка по п’ятницю з 08:30 до 17:00.

Консультація з питань соціального характеру за телефонами:

(0432)50-86-77, (097)101-45-18, (093)190-83-93

Консультація з питань пенсійного забезпечення за телефонами:

0-800-219-108(безкоштовний номер), (0432)50-88-81, 50-88-82, 50-88-83

Відомості про сполучення громадського транспорту:

Зупинка «Вулиця Замостянська»: тролейбус 15, маршрутне таксі 3а, 8б, 23а. Зупинка «Палац мистецтв «Зоря»: маршрутне таксі 8а, трамвай 1, 4, 6. Зупинка «Вулиця Академіка Янгеля»: трамвай 1, 4, 6.

Стрехова Світлана Вікторівна

Заступник директора департаменту ЦНАП №3

0432-50-86-31
strehova@vmr.gov.ua

Бантя Ана Сергіївна

Начальник відділу - адміністратор відділу надання адміністративних послуг № 3

(0432) 50-86-34
bantiaAS@vmr.gov.ua

🔹 Державна реєстрація бізнесу;

🔹 Послуги РАЦС м. Вінниці та Вінницького району;

🔹 Надання відомостей з ДЗК у формі витягу з ДЗК про земельну ділянку;

🔹 Реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання осіб у Вінницькій міській територіальній громаді;

🔹 Послуги з оформлення та видачі або обміну паспорта громадянина України у вигляді ID-картки та паспорта громадянина України для виїзду за кордон

🔹 Надання комплексної послуги "єМалятко";

🔹 Послуга "Мобільний адміністратор";

🔹Адміністративно-господарські та консультаційні послуги ТОВ «Енера Вінниця».

Територіальне відділення "Старе місто"

  • Контактна інформація
  • Керівництво
  • Напрямки роботи

Територіальне відділення центру надання адміністративних послуг "Старе місто" (вул. Брацлавська, 85) працює:

понеділок- п’ятниця з 08:30 до 17:00

субота вихідний

неділя вихідний

Прийом громадян здійснюється:

понеділок- п’ятниця з 08:30 до 16:00

субота вихідний

неділя вихідний

E-mail: cap@vmr.gov.ua

Телефони рецепції: (0432)50-91-35, (067)000-26-65, (073)000-26-65

Дзвінки приймають з понеділка по п’ятницю з 08:30 до 17:00.

Відомості про сполучення громадського транспорту:

Зупинка «Вулиця Замостянська» тролейбус 1, 2, 4, 10, 12, автобус 19, 24, маршрутне таксі 17а, 17б. Зупинка «Вулиця Брацлавська» автобус 1, 2, 14, 27, 30, маршрутне таксі 1а, 2а, 2б, 3б, 14а.

Синюшко Андрій Іванович

Заступник директора департаменту ЦНАП №4

(0432) 50-86-21
syniushko@vmr.gov.ua

Романюк Олександр Валентинович

Начальник відділу - адміністратор відділу надання адміністративних послуг № 6

(0432) 50-89-63
romaniukOV@vmr.gov.ua

🔹 Державна реєстрація бізнесу;

🔹 Державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;

🔹 Надання відомостей з ДЗК у формі витягу з ДЗК про земельну ділянку;

🔹 Реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання осіб у Вінницькій міській територіальній громаді;

🔹 Послуги з оформлення та видачі або обміну паспорта громадянина України у вигляді ID-картки та паспорта громадянина України для виїзду за кордон;

🔹 Обмін посвідчення водія, видача нового посвідчення водія замість втраченого, реєстрація нових транспортних засобів, перереєстрація транспортного засобу при переобладнанні для роботи на газовому пальному, перереєстрацiя у зв`язку зi змiною анкетних даних власника, первинна реєстрація нового та бувшого у використанні транспортного засобу, в т.ч. ввезеного з-за кордону, перереєстрація транспорту на нового власника за договором купівлі-продажу, укладеним у суб’єкта господарювання;

🔹 Надання комплексної послуги "єМалятко";

🔹 Послуга "Мобільний адміністратор";

🔹Адміністративно-господарські та консультаційні послуги ПАТ «Вінницяобленерго»;

🔹Адміністративно-господарські та консультаційні послуги ТОВ «Енера Вінниця».

Особистий прийом громадян керівництвом міської ради та керівниками виконавчих органів

Особисті прийоми громадян секретарем міської ради, заступниками міського голови, в.о. керуючого справами виконкому та керівниками виконавчих органів міської ради проводяться за попереднім записом по телефону (0432) 59-51-06 (щоп’ятниці на наступний тиждень), із розрахунку п’ять громадян на одну годину, відповідно до затвердженого рішення виконавчого комітету міської ради від 23.06.2022р. № 1273 «Про затвердження графіку та порядку проведення особистого прийому громадян керівництвом міської ради та керівниками виконавчих органів міської ради».

Зворотній зв'язок

Сторінка в мережі Фейсбук

Кол-Центр «Прозорого офісу»: 65-50-50

Електронна адреса: cap@vmr.gov.ua

Департамент адміністративних послуг

Контакти:
(0432) 59-50-55, 59-50-67
cap@vmr.gov.ua