Міське комунальне підприємство "Архітектурно-будівельний сервіс"

​Комунальне підприємство Вінницької міської ради

​Комунальне підприємство Вінницької міської ради
  • Загальна інформація
  • Фінанси
  • Керівництво
  • Публічність
  • Графік роботи підприємства та час прийому керівника
  • Інформація про підприємство
  • Цілі діяльності
  • Статут підприємства
  • Структура підприємства
  • Основні види діяльності та послуги
  • Кодекс етичної поведінки працівників

Графік роботи підприємства:

понеділок-четвер з 08:30 до 17:30 год.

п'ятниця з 08:30 до 16:15 год.

перерва з 13:00 до 13:45 год.

вихідні дні: субота, неділя.

До уваги вінничан та мешканців Вінницької міської ТГ! В зв`язку з карантинними обмеженнями, тимчасово, змінений графік роботи:

понеділок-четвер з 08:00 до 17:00 год.

п'ятниця з 08:00 до 15:45 год.

перерва з 13:00 до 13:45 год.

вихідні дні: субота, неділя.

Час прийому начальника підприємства:

вівторок-п'ятниця з 09:00 до 10:00 год.

Попередній запис на прийом за телефоном: +380432659977

Міське комунальне підприємство «Архітектурно-будівельний сервіс» (далі-Підприємство), створене відповідно до рішення Вінницької міської ради від 18.06.2004 року № 701. Власником Підприємства є Вінницька міська територіальна громада, в особі Вінницької міської ради, якій воно підзвітне та підконтрольне.

Департамент правової політики та якості Вінницької міської ради є органом, який виконує функції органу управління Підприємством.

Підприємство у своїй діяльності керується Конституцією України, Господарським та Цивільним кодексами України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», рішеннями міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, іншими чинними нормативно-правовими актами України та Статутом.

Підприємство є юридичною особою, має відокремлене майно, самостійний баланс, рахунки в установах банку, круглу печатку, кутовий та інші штампи зі своїм найменуванням та ідентифікаційним кодом. Підприємство набуває прав юридичної особи з дня його державної реєстрації у встановленому законом порядку.

Підприємство діє на принципах повного госпрозрахунку.

  • виконання виробничих завдань з впорядкування на території Вінницької міської територіальної громади (далі - ВМТГ) тимчасових конструкцій для господарських потреб (гаражів), як елементів благоустрою, протидії їх самочинному (самовільному) встановленню/розміщенню на території ВМТГ;

  • виявлення та запобігання самочинному (самовільному) будівництву на території ВМТГ;

  • виявлення та запобігання самочинному (самовільному) розміщенню на території ВМТГ тимчасових споруд (ТС) для здійснення підприємницької діяльності, малих архітектурних форм (МАФ), рекламних засобів/конструкцій;

  • перевірка дотримання містобудівної та проектної документації юридичними та фізичними особами;

  • здійснення заходів, які забезпечують дотримання юридичними та фізичними особами правил благоустрою, що діють на території ВМТГ;

  • забезпечення організації та здійснення перевезення вантажів, транспортних засобів;

  • здійснення організації та проведення діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів на території ВМТГ;

  • отримання прибутку від робіт (послуг), що надаються на договірних засадах юридичним, фізичним особам;

  • поповнення місцевого бюджету.

Попередні редакції статуту комунального підприємства:

СТАТУТ МКП АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС 2004 РОКУ.PDF PDF-документ, 0,22 МБайт, Опубліковано 12 серпня 2021 року
СТАТУТ МКП АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС 2009 РОКУ.PDF PDF-документ, 0,22 МБайт, Опубліковано 12 серпня 2021 року
СТАТУТ МКП АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС 2016 РОКУ (29.04.2016).PDF PDF-документ, 0,21 МБайт, Опубліковано 12 серпня 2021 року
СТАТУТ МКП АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС 2016 РОКУ (28.08.2016).PDF PDF-документ, 0,31 МБайт, Опубліковано 12 серпня 2021 року
СТАТУТ МКП АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС 2019 РОКУ.PDF PDF-документ, 0,31 МБайт, Опубліковано 12 серпня 2021 року
СТАТУТ МКП АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС 2020 РОКУ.PDF PDF-документ, 0,3 МБайт, Опубліковано 12 серпня 2021 року
СТАТУТ МКП АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС 2021 РОКУ.PDF PDF-документ, 0,34 МБайт, Опубліковано 01 листопада 2021 року

Чинна редакція статуту комунального підприємства:

СТАТУТ МКП АРХІТЕКТУРНО-БУДІВЕЛЬНИЙ СЕРВІС ЧИННА РЕДАКЦІЯ.PDF PDF-документ, 0,25 МБайт, Опубліковано 01 листопада 2021 року

Адміністрація

Плахотнюк Анатолій Васильович

Начальник МКП Архітектурно-будівельний сервіс"

кабінет №6
+380432659977
plahotnyk_a@vmr.gov.ua​​

Піщик Галина Андріївна

Заступник начальника

кабінет №5
+380432659944
pishchyk@vmr.gov.ua​​

Семенюк Анжеліка Володимирівна

Секретар

кабінет №4
+380432659977
semenyukAV@vmr.gov.ua​​

Галайчук Микола Володимирович

Завідувач господарством

кабінет №3
+380432659977
mkp.abs.vn@gmail.com

Бухгалтерія

Рзаєва Ірина Олександрівна

Головний бухгалтер

кабінет №7
+380432659976
rzaevai@vmr.gov.ua

Скалоцька Тетяна Іванівна

Бухгалтер

кабінет №7
+380432659976
skalocka@vmr.gov.ua

Савчук Наталія Володимирівна

Бухгалтер

кабінет №1
+380432659978
savchuk@vmr.gov.ua

Юридичний відділ

​Рзаєва Світлана Іванівна

Начальник відділу

кабінет №3
+380432659977
rzaeva@​vmr.gov.ua

Ямпільський Юрій Володимирович

Юрист

кабінет №3
+380432659977
yampilskuy@vmr.gov.ua​

Загальний відділ

Фабянчук Андрій Васильович

Начальник відділу

кабінет №1
+380432659978
fabyanchukav@vmr.gov.ua

Складанюк Наталія Вікторівна

Головний інспектор

кабінет №1
+380432659978
skladaniuk@vmr.gov.ua

Лоїк Валентина Василівна

Інспектор

кабінет №1
+380432659978
loikvv@vmr.gov.ua

Плащевська Світлана Степанівна

Інспектор

кабінет №1
+380432659978
plachevskass@vmr.gov.ua

Щербата Валентина Анатоліївна

Інспектор

кабінет №1
+380432659978
cherbatava@vmr.gov.ua

Косаковський Юрій Анатолійович

Водій автотранспортних засобів

кабінет №8
+380432659979
mkp.abs.vn@gmail.com

Господарський відділ

Мелешко Андрій Володимирович

Начальник відділу

кабінет №2
+380432659979
meleshko@v​mr.gov.ua

Шевчук Дмитро Анатолійович

Головний інспектор

кабінет №2
+380432659979
mkp.abs.vn@gmail.com

Букін Едуард Олександрович

Інспектор

кабінет №2
+380432659979
mkp.abs.vn@gmail.com

Голубович Григорій Володимирович

Сторож

+380432659979
mkp.abs.vn@gmail.com

Кривенко Олександр Дмитрович

Сторож

+380432659979
mkp.abs.vn@gmail.com

Огороднік Віктор Михайлович

Сторож

+380432659979
mkp.abs.vn@gmail.com

​Руденко Анатолій Євгенійович

Сторож

+380432659979
mkp.abs.vn@gmail.com

Прокопчук Анатолій Миколайович

Водій автотранспортних засобів

кабінет №8
+380432659979
mkp.abs.vn@gmail.com

Слісарчук Людмила Анатоліївна

Прибиральник службових приміщень

+380432659979
mkp.abs.vn@gmail.com

Відділ з питань перевезення вантажів

Сенченко Сергій Іванович

Начальник відділу

кабінет №3
+380432659977
mkp.abs.vn@gmail.com

​Лазарєв Костянтин Ернстович

Водій автотранспортних засобів

+380432659977
mkp.abs.vn@gmail.com

​Бондаренко Олександр Михайлович

Стропальник

+380432659977
mkp.abs.vn@gmail.com

МКП «Архітектурно-будівельний сервіс» діє на принципах повного госпрозрахунку.

Для забезпечення належної реалізації статутних завдань, програм, доручень, які стосуються діяльності підприємства, за відповідним рішенням визначається отримувачем бюджетних коштів.

Основна мета створення підприємства та предмет діяльності МКП «Архітектурно-будівельний сервіс» визначена в Статуті, що затверджений рішенням Вінницької міської ради.

Види економічної діяльності підприємства за КВЕД:

Основний:

71.12 Діяльність у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах

Інші:

43.11 Знесення

45.12 Підготовчі роботи на будівельному майданчику

68.32 Управління нерухомим майном за винагороду або на основі контракту

71.20 Технічні випробування та дослідження

73.11 Будівництво доріг і автострад

75.42 Надання послуг перевезення речей (переїзду)

77.41 Вантажний автомобільний транспорт

96.09 Надання інших індивідуальних послуг, н.в.і.у.

82.99 Надання інших допоміжних комерційних послуг, н.в.і.у.

52.21 Допоміжне обслуговування наземного транспорту

Діяльність та послуги по впорядкуванню тимчасових конструкцій для господарських потреб (гаражів)

Рішенням виконавчого комітету Вінницької міської ради від 24.12.2007р. №3290 (зі змінами) затверджено Типовий договір про порядок використання встановлених тимчасових конструкцій для господарських потреб (гаражів)(далі-Договір). МКП «Архітектурно-будівельний сервіс» наділене повноваженнями на укладання вказаного Договору.

Положення Договору встановлюють єдиний порядок використання тимчасових конструкцій (гаражів), розміщених жителями Вінницької міської територіальної громади на землях комунальної власності. Даним Договором визначено порядок сплати коштів на рахунок МКП «Архітектурно-будівельний сервіс» (згідно затверджених калькуляцій, які погоджені виконкомом міської ради) та до цільового фонду «Соціально-економічний розвиток Вінницької міської територіальної громади» (внесок затверджений Договором, який спрямовується до цільового фонду «Соціально-економічний розвиток Вінницької міської ТГ використовується в інтересах соціально-економічного розвитку та благоустрою населених пунктів, що входять до складу Вінницької міської територіальної громади) при укладенні Договору та при продовжені його дії.

МКП "Архітектурно-будівельний сервіс" передбачені пільги по сплаті коштів за надані послуги підприємством при укладені або продовжені дії Договору визначеним категоріям громадян, а саме:

  • особи з інвалідністю внаслідок війни;
  • учасники бойових дій;
  • особи, які опинились в складних життєвих обставинах;
  • особи, яким призначено житлову субсидію;
  • вдови (удівці) померлих осіб з інвалідністю внаслідок війни;
  • особи, які постраждали в наслідок Чорнобильської катастрофи, віднесені до І-ІІ категорій;
  • особи з інвалідністю з порушенням опорно-рухового апарату І-ІІІ групи;
  • особи з інвалідністю загального захворювання І-ІІ групи;
  • особи з інвалідністю з дитинства І-ІІІ групи. Відповідно до певної категорії передбачається повне або часткове звільнення від оплати.

У разі неспроможності громадянами внесення оплати єдиним платежем, передбачена можливість укладення додаткової угоди про розстрочку платежів при укладенні Договору. При укладанні вищезазначеної угоди, розрахунки по Договору розстрочуються по частинах до кінця календарного року.

Реквізити для сплати коштів за Договором надаються при укладенні Договору та продовженні його дії особисто при зверненні власника (користувача) конструкцією з врахуванням обставин можливості його укладення та наявності/відсутності пільг. Оплата здійснюється у безготівковій формі.

Рішенням виконкому міської ради від 13.01.2022 р. № 6, на виконання рішення міської ради «Про затвердження Комплексної програми «Основні напрямки соціальної політики Вінницької міської територіальної громади на 2022-2026 роки», затверджено «Порядок надання муніципальних пільг по сплаті внесків до цільового фонду «Соціально-економічний розвиток Вінницької міської територіальної громади» при укладенні Договору про порядок використання встановлених тимчасових конструкцій для господарських потреб (гаражів) та Додаткових угод до договору про порядок використання встановлених тимчасових конструкцій для господарських потреб (гаражів), а семе:

  • особам з інвалідністю внаслідок війни;
  • учасникам бойових дій;
  • особам, яким призначено житлову субсидію;
  • особам, які опинились в складних життєвих обставинах».

Відповідно до певної категорії та на підставі прийнятого рішення міською комісією з питань призначення та надання жителям Вінницької міської територіальної громади муніципальних пільг та розгляду інших соціальних питань (Комісія приймає рішення по п.4 Переліку категорій громадян) передбачається часткове або повне звільнення від сплати внесків до цільового фонду «Соціально-економічний розвиток Вінницької міської територіальної громади».

Також зазначаємо, що безоплатне використання гаражних боксів на території на території Вінницької міської територіальної громади, передбачено:

  • Порядком надання дозволу на тимчасове встановлення гаражних боксів в дворах багатоквартирних житлових будинків на території Вінницької міської територіальної громади учасникам бойових дій, членам сімей загиблих (померлих) осіб, які брали безпосередню участь в проведенні антитерористичної операції та/або здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації в Донецькій та Луганській областях, що здійснюються шляхом проведення операції Об’єднаних сил (ООС), затвердженого рішенням виконкому Вінницької міської ради від 27.06.2019 року №1618 (зі змінами);
  • Порядком надання дозволу на тимчасове встановлення гаражних боксів в дворах багатоквартирних житлових будинків на території Вінницької міської територіальної громади особам з інвалідністю із захворюванням опорно-рухового апарату та особам з інвалідністю внаслідок війни, які за висновком медико-соціальної експертної комісії (МСЕК) мають медичні показання для забезпечення автомобілем, отримали такий автомобіль через органи соціального захисту населення, що затверджений рішенням виконкому Вінницької міської ради від 04.07.2019 року № 1680 (зі змінами).

Діяльність та послуги по забезпечення організації та здійснення перевезення вантажів, транспортних засобів

Відповідно до рішення виконавчого комітету Вінницької міської ради "Про затвердження Порядку тимчасового затримання транспортних засобів інспекторами з паркування відділу паркування департаменту енергетики транспорту та зв’язку Вінницької міської ради", МКП «Архітектурно-будівельний сервіс» приводить діяльність, пов’язану із доставлянням (транспортуванням) тимчасово затриманих транспортних засобів для зберігання на спеціальний майданчик (стоянку) за допомогою спеціального автомобіля - евакуатора за повідомленням інспекторів з паркування відділу паркування департаменту енергетики транспорту та зв’язку Вінницької міської ради на умовах та в порядку визначеному договором про надання послуг з доставляння (транспортування) тимчасово затриманих транспортних засобів.

Даним рішенням, зокрема, затверджено розміри плат за транспортування і зберігання тимчасово затриманих інспекторами з паркування відділу паркування департаменту енергетики транспорту та зв’язку Вінницької міської ради транспортних засобів на спеціальних майданчиках (стоянках).

Додаткова інформація щодо евакуації транспортних засобів:

Додаткова інформація щодо впорядкування гаражів:

Кодекс етичної поведінки працівників МКП "Архітектурно-будівельний сервіс"

Кодекс PDF-документ, 0,23 МБайт
  • Фінансова звітність. Реєстр боргових зобов'язань
  • Фінансові плани
  • Звіти про виконання показників фінансових планів
  • Аудиторські висновки щодо річної фінансової звітності
  • Фінансова та нефінансова звітності за Міжнародними стандартами обліку
  • Річний план закупівель
  • Інформація про операції та зобов’язання підприємства
  • ​Істотні передбачувані фактори ризику

Фінансова звітність 2014 рік

І квартал 2014 PDF-документ, 1,38 МБайт, Опубліковано 18 серпня 2021 року
І півріччя 2014 PDF-документ, 1,08 МБайт, Опубліковано 18 серпня 2021 року
9 місяців 2014 PDF-документ, 1,1 МБайт, Опубліковано 18 серпня 2021 року
рік 2014 PDF-документ, 1,1 МБайт, Опубліковано 18 серпня 2021 року

Фінансова звітність 2015 рік

І квартал 2015 PDF-документ, 1,07 МБайт, Опубліковано 18 серпня 2021 року
І півріччя 2015 PDF-документ, 1,08 МБайт, Опубліковано 18 серпня 2021 року
9 місяців 2015 PDF-документ, 1,06 МБайт, Опубліковано 18 серпня 2021 року
рік 2015 PDF-документ, 1,31 МБайт

Фінансова звітність 2016 рік

І квартал 2016 PDF-документ, 1,13 МБайт, Опубліковано 18 серпня 2021 року
І півріччя 2016 PDF-документ, 1,11 МБайт, Опубліковано 18 серпня 2021 року
9 місяців 2016 PDF-документ, 1,04 МБайт, Опубліковано 18 серпня 2021 року
рік 2016 PDF-документ, 1,16 МБайт

Фінансова звітність 2017 рік

І квартал 2017 PDF-документ, 1,1 МБайт, Опубліковано 18 серпня 2021 року
І півріччя 2017 PDF-документ, 1,11 МБайт, Опубліковано 18 серпня 2021 року
9 місяців 2017 PDF-документ, 1,15 МБайт, Опубліковано 18 серпня 2021 року
рік 2017 PDF-документ, 1,13 МБайт, Опубліковано 18 серпня 2021 року

Фінансова звітність 2018 рік

І квартал 2018 PDF-документ, 1,11 МБайт, Опубліковано 18 серпня 2021 року
І півріччя 2018 PDF-документ, 0,06 МБайт, Опубліковано 18 серпня 2021 року
9 місяців 2018 PDF-документ, 1,02 МБайт, Опубліковано 18 серпня 2021 року
рік 2018 PDF-документ, 1,04 МБайт

Фінансова звітність 2019 рік

І квартал 2019 PDF-документ, 1,05 МБайт, Опубліковано 18 серпня 2021 року
І півріччя 2019 PDF-документ, 1,02 МБайт, Опубліковано 18 серпня 2021 року
9 місяців 2019 PDF-документ, 1,08 МБайт, Опубліковано 18 серпня 2021 року
рік 2019 PDF-документ, 1,03 МБайт, Опубліковано 18 серпня 2021 року

Фінансова звітність 2020 рік

І квартал 2020 PDF-документ, 1,04 МБайт, Опубліковано 18 серпня 2021 року
І півріччя 2020 PDF-документ, 1,04 МБайт, Опубліковано 18 серпня 2021 року
9 місяців 2020 PDF-документ, 1,14 МБайт, Опубліковано 18 серпня 2021 року
рік 2020 PDF-документ, 1,4 МБайт, Опубліковано 18 серпня 2021 року

Фінансова звітність 2021 рік

І квартал 2021 PDF-документ, 0,11 МБайт, Опубліковано 18 серпня 2021 року
І півріччя 2021 PDF-документ, 0,1 МБайт, Опубліковано 18 серпня 2021 року
9 місяців 2021 PDF-документ, 0,12 МБайт, Опубліковано 23 жовтня 2021 року

Реєстр боргових зобов'язань 2014 рік

Звіт І квартал 2014 PDF-документ, 0,46 МБайт, Опубліковано 18 серпня 2021 року
Звіт І півріччя 2014 PDF-документ, 0,3 МБайт, Опубліковано 18 серпня 2021 року
Звіт 9 місяців 2014 PDF-документ, 0,36 МБайт, Опубліковано 18 серпня 2021 року
Звіт рік 2014 PDF-документ, 0,32 МБайт, Опубліковано 18 серпня 2021 року

Реєстр боргових зобов'язань 2015 рік

Звіт І квартал 2015 PDF-документ, 0,3 МБайт, Опубліковано 18 серпня 2021 року
Звіт І півріччя 2015 PDF-документ, 0,36 МБайт, Опубліковано 18 серпня 2021 року
Звіт 9 місяців 2015 PDF-документ, 0,3 МБайт, Опубліковано 18 серпня 2021 року
Звіт рік 2015 PDF-документ, 0,3 МБайт, Опубліковано 18 серпня 2021 року

Реєстр боргових зобов'язань 2016 рік

Звіт І квартал 2016 PDF-документ, 0,3 МБайт, Опубліковано 18 серпня 2021 року
Звіт І півріччя 2016 PDF-документ, 0,3 МБайт, Опубліковано 18 серпня 2021 року
Звіт 9 місяців 2016 PDF-документ, 0,31 МБайт, Опубліковано 18 серпня 2021 року
Звіт рік 2016 PDF-документ, 0,38 МБайт, Опубліковано 18 серпня 2021 року

Реєстр боргових зобов'язань 2017 рік

Звіт І квартал 2017 PDF-документ, 0,3 МБайт, Опубліковано 18 серпня 2021 року
І півріччя 2017 рік PDF-документ, 0,35 МБайт, Опубліковано 18 серпня 2021 року
Звіт 9 місяців 2017 PDF-документ, 0,3 МБайт, Опубліковано 18 серпня 2021 року
Звіт рік 2017 PDF-документ, 0,33 МБайт, Опубліковано 18 серпня 2021 року

Реєстр боргових зобов'язань 2018 рік

Звіт І квартал 2018 PDF-документ, 0,41 МБайт, Опубліковано 18 серпня 2021 року
Звіт за І півріччя 2018 PDF-документ, 0,35 МБайт, Опубліковано 18 серпня 2021 року
Звіт 9 місяців 2018 PDF-документ, 0,33 МБайт, Опубліковано 18 серпня 2021 року
Звіт рік 2018 PDF-документ, 0,33 МБайт

Реєстр боргових зобов'язань 2019 рік

Звіт І квартал 2019 PDF-документ, 0,39 МБайт, Опубліковано 18 серпня 2021 року
Звіт за І півріччя 2019 PDF-документ, 0,34 МБайт, Опубліковано 18 серпня 2021 року
Звіт 9 місяців 2019 PDF-документ, 0,33 МБайт, Опубліковано 18 серпня 2021 року
Звіт рік 2019 PDF-документ, 0,33 МБайт, Опубліковано 18 серпня 2021 року

Реєстр боргових зобов'язань 2020 рік

Звіт І квартал 2020 PDF-документ, 0,33 МБайт, Опубліковано 18 серпня 2021 року
Звіт І півріччя 2020 PDF-документ, 0,33 МБайт, Опубліковано 18 серпня 2021 року
Звіт 9 місяців 2020 PDF-документ, 0,33 МБайт, Опубліковано 18 серпня 2021 року
Звіт рік 2020 PDF-документ, 0,33 МБайт, Опубліковано 18 серпня 2021 року

Реєстр боргових зобов'язань 2021 рік

Звіт І квартал 2021 PDF-документ, 0,05 МБайт, Опубліковано 18 серпня 2021 року
path Звіт І півріччя 2021 Опубліковано 18 серпня 2021 року
Звіт 9 місяців 2021 PDF-документ, 0,03 МБайт, Опубліковано 23 жовтня 2021 року

Фінансовий план на 2022 рік

Фінансовий план PDF-документ, 1,65 МБайт

Аудит річної фінансової звітності міського комунального підприємства "Архітектурно-будівельний сервіс" за період з 2014-2021 рр. не проводився.

Фінансова звітність за Міжнародними стандартами обліку для державного сектору та нефінансова звітність за Міжнародним стандартом звітності із сталого розвитку Глобальної ініціативи зі звітності міським комунальним підприємством "Архітектурно-будівельний сервіс" не ведеться.

Частиною 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) визначено, що планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель Prozorro протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.

  • Для перегляду річного плану перейдіть за посиланням:

  • Інформація про операції та зобов’язання підприємства за 2015 рік

    path Форма 7М І-півріччя 2015р. КФК 150201 Опубліковано 28 серпня 2021 року
    path Форма 4-3М І півріччя 2015р. КФК 150201 Опубліковано 28 серпня 2021 року
    Форма 7М 9 місяців 2015р. КФК 150201 PDF-документ, 1,71 МБайт, Опубліковано 28 серпня 2021 року
    Форма 4-3М 9 місяців 2015р. КФК 150201 PDF-документ, 1,53 МБайт, Опубліковано 28 серпня 2021 року
    Форма 7М за 2015р. КФК 150201 PDF-документ, 1,77 МБайт, Опубліковано 28 серпня 2021 року
    Форма 7М за 2015р. КФК 180409 PDF-документ, 1,8 МБайт, Опубліковано 28 серпня 2021 року
    Форма 7М за 2015р. Зведена PDF-документ, 1,77 МБайт, Опубліковано 28 серпня 2021 року
    Форма 4-3М за 2015р. КФК 150201 PDF-документ, 1,66 МБайт, Опубліковано 28 серпня 2021 року
    Форма 4-3М за 2015р. КФК 180409 PDF-документ, 1,55 МБайт, Опубліковано 28 серпня 2021 року
    Форма 4-3М за 2015р. Зведена PDF-документ, 1,54 МБайт, Опубліковано 28 серпня 2021 року

    Інформація про операції та зобов'язання підприємства за 2016 рік

    Форма 7М за І квартал 2016р. КФК 180409 PDF-документ, 1,72 МБайт, Опубліковано 28 серпня 2021 року
    Форма 4-3м за І квартал 2016р. КФК 180409 PDF-документ, 1,68 МБайт, Опубліковано 28 серпня 2021 року
    Форма 7М за І півріччя 2016р. КФК 180409 PDF-документ, 1,54 МБайт, Опубліковано 28 серпня 2021 року
    Форма 4-3м за І півріччя 2016р. КФК 180409 PDF-документ, 1,78 МБайт, Опубліковано 28 серпня 2021 року
    Форма 7М за 9 місяців 2016р. КФК 180409 PDF-документ, 1,57 МБайт, Опубліковано 28 серпня 2021 року
    Форма 4-3м за 9 місяців 2016р. КФК 180409 PDF-документ, 1,76 МБайт, Опубліковано 28 серпня 2021 року
    Форма 7М за 2016р. КФК 180409 PDF-документ, 1,54 МБайт, Опубліковано 28 серпня 2021 року
    Форма 4-3м за 2016р. КФК 180409 PDF-документ, 1,67 МБайт, Опубліковано 28 серпня 2021 року

    За І квартал 2017 року, І півріччя 2017 року, 9 місяців 2017 року та 2017 рік - операції та зобов'язання підприємства з державним або місцевим бюджетом, державними або місцевими установами, підприємствами та організаціями, включаючи договірні зобов'язання підприємства, що виникають у результаті державно-приватного партнерства, відсутні.

    За І квартал 2018 року, І півріччя 2018 року, 9 місяців 2018 року та 2018 рік - операції та зобов'язання підприємства з державним або місцевим бюджетом, державними або місцевими установами, підприємствами та організаціями, включаючи договірні зобов'язання підприємства, що виникають у результаті державно-приватного партнерства, відсутні.

    За І квартал 2019 року, І півріччя 2019 року, 9 місяців 2019 року та 2019 рік - операції та зобов'язання підприємства з державним або місцевим бюджетом, державними або місцевими установами, підприємствами та організаціями, включаючи договірні зобов'язання підприємства, що виникають у результаті державно-приватного партнерства, відсутні.

    Інформація про операції та зобов'язання підприємства за 2020 рік

    Форма 7М за І квартал 2020р. КПК 0217693 PDF-документ, 1,64 МБайт, Опубліковано 28 серпня 2021 року
    Форма 4-3м за І квартал 2020р. КПК 0217693 PDF-документ, 1,77 МБайт, Опубліковано 28 серпня 2021 року
    Форма 7М за І півріччя 2020р. КПК 0217693 PDF-документ, 1,55 МБайт, Опубліковано 28 серпня 2021 року
    Форма 4-3м за І півріччя 2020р. КПК 0217693 PDF-документ, 1,58 МБайт, Опубліковано 28 серпня 2021 року
    Форма 7М за 9 місяців 2020р. КПК 0217693 PDF-документ, 1,37 МБайт, Опубліковано 28 серпня 2021 року
    Форма 4-3м за 9 місяців 2020р. КПК 0217693 PDF-документ, 1,45 МБайт, Опубліковано 28 серпня 2021 року
    Форма 7М за 2020р. КПК 0217693 PDF-документ, 1,77 МБайт, Опубліковано 28 серпня 2021 року
    Форма 4-3м за 2020р. КПК 0217693 PDF-документ, 1,59 МБайт, Опубліковано 28 серпня 2021 року

    Інформація про операції та зобов'язання підприємства за 2021 рік

    Форма 7м за І квартал 2021р. КПК 0216090 PDF-документ, 0,71 МБайт, Опубліковано 28 серпня 2021 року
    Форма 2м за І квартал 2021р. КПК 0216090 PDF-документ, 0,92 МБайт, Опубліковано 28 серпня 2021 року
    Форма 7м за І півріччя 2021р. КПК 0216090 PDF-документ, 0,22 МБайт, Опубліковано 28 серпня 2021 року
    Форма 2м за І півріччя 2021р. КПК 0216090 PDF-документ, 0,23 МБайт, Опубліковано 28 серпня 2021 року
    Форма 7м за 9 місяців 2021р. КПК 0216090 PDF-документ, 0,23 МБайт, Опубліковано 23 жовтня 2021 року
    Форма 2м за 9 місяців 2021р. КПК 0216090 PDF-документ, 0,22 МБайт
    Форма 2м за 2021р. КПК 0216090 PDF-документ, 0,22 МБайт
    Форма 7м за 2021р. КПК 0216090 PDF-документ, 0,23 МБайт

    Найбільш істотними факторами ризику, що можуть вплинути на результати діяльності міського комунального підприємства "Архітектурно-будівельний сервіс" є:

    • низька платоспроможність населення, як наслідок несвоєчасне виконання договірних зобов’язань, що зумовлює зменшення прибутковості;
    • збільшення витрат на виконання статутних завдань (демонтажні роботи);
    • збільшення витрат на матеріальні ресурси (паливо, запчастини, електроенергія та інш.);
    • незмінна вартість послуг по евакуації транспортних засобів (державне регулювання цін);
    • зростання податкового навантаження.

    Основними заходами щодо управління даними ризиками є:

    • проводити планування доходів та витрат на поточний та наступний роки.
    • здійснювати контроль за всіма видами витрат з метою їх уникнення або скорочення.
    • Начальник МКП "Архітектурно-будівельний сервіс"
    • Інформація про членів наглядової ради
    • Річні звіти керівника та наглядової ради
    • Структура, принципи формування та розмір оплати праці, винагороди, додаткового блага керівника, заступника керівника та членів наглядової ради (у разі утворення)
    • Рішення суб'єкта управління об'єктами комунальної власності щодо комунального підприємства

    Плахотнюк Анатолій Васильович

    Рішення про створення Наглядової ради в міському комунальному підприємстві "Архітектурно-будівельний сервіс" не приймалось.

    Річні звіти начальника МКП "Архітектурно-будівельний сервіс"

    Звіт про роботу підприємтсва за 2016 рік.pdf PDF-документ, 0,07 МБайт, Опубліковано 16 серпня 2021 року
    Звіт про роботу підприємства за 2017 рік.pdf PDF-документ, 0,11 МБайт, Опубліковано 16 серпня 2021 року
    Звіт про роботу підприємства за 2018 рік.pdf PDF-документ, 0,1 МБайт, Опубліковано 16 серпня 2021 року
    Звіт про роботу підприємства за 2019 рік.pdf PDF-документ, 0,11 МБайт, Опубліковано 16 серпня 2021 року
    Звіт про роботу підприємства за 2020 рік.pdf PDF-документ, 0,22 МБайт, Опубліковано 16 серпня 2021 року

    ОПЛАТА ПРАЦІ НАЧАЛЬНИКА ПІДПРИЄМСТВА

    Призначення на посаду керівника комунального підприємства (далі – Керівник), здійснюється шляхом укладання з ним контракту.

    За виконання обов’язків, передбачених у контракті, Керівнику комунального підприємства нараховується заробітна плата за кошти, одержані комунальним підприємством внаслідок його фінансово-господарської діяльності.

    Розмір посадового окладу керівника комунального підприємства визначається залежно від середньооблікової чисельності працівників у еквіваленті повної зайнятості за рік, у кратності до мінімального посадового окладу (ставки) працівника основної професії.

    Розмір мінімального посадового окладу (ставки) працівника основної професії на комунальному підприємстві визначається у Колективному договорі, що діє на комунальному підприємстві. Розділом 3 Контракту передбачені умови матеріального забезпечення Керівника.

    За виконання обов'язків, передбачених контрактом, Керівнику нараховується заробітна плата за рахунок частки доходу, одержаного підприємством у результаті його господарської діяльності, виходячи з:

    • посадового окладу у кратності 2,4 до мінімального посадового окладу (ставки) працівника основної професії, визначеного у колективному договорі;
    • премії за підсумками роботи за квартал розмірі до 3-х посадових окладів відповідно до умов, показників та розмірів преміювання та деприміювання (згідно з додатком до контракту) за окремим наказом директора департаменту правової політики та якості міської ради.

    У разі погіршення якості роботи, невиконання умов контракту, погіршення трудової дисципліни премія зменшується або не виплачується в повному обсязі у тому звітному періоді, коли виявлено відповідне порушення.

    У разі допущення на підприємстві нещасного випадку із смертельним наслідком з вини підприємства премія та винагорода не нараховується.

    Крім того Керівнику можуть виплачуватись: винагорода за підсумками роботи за рік за рахунок чистого прибутку та одноразові виплати за виконання окремих завдань за рішенням виконавчого комітету міської ради.

    Керівнику підприємства виплачується матеріальна допомога для оздоровлення в розмірі посадового окладу під час надання основної щорічної відпустки.

    Посадовий оклад Керівника підприємства змінюються відповідно до зміни розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб згідно із чинним законодавством України.

    2022 рік: січень: посадовий оклад -23818,00 грн.; доплати - 0; надбавки - 0: інші виплати - 0; всього нараховано - .

    лютий:

    березень:

    квітень:

    травень:

    червень:

    липень:

    серпень:

    вересень:

    жовтень:

    листопад:

    грудень:

    ОПЛАТА ПРАЦІ ЗАСТУПНИКА НАЧАЛЬНИКА ПІДПРИЄМСТВА

    Згідно зі ст.15 Закону України "Про оплату праці" підприємства госпрозрахункової сфери, в тому числі комунальні, самостійно в колективному договорі з дотриманням норм і гарантій, передбачених законодавством, генеральною та галузевими (регіональними) угодами визначають форми і системи оплати праці, розцінки, тарифні сітки, схеми посадових окладів своїх працівників.

    Основна заробітна плата заступника начальника встановлена у вигляді посадового окладу, що закріплений у Штатному розписі та розрахований у відповідності до Схеми посадових окладів.

    Доплати, надбавки, премії та інші заохочувальні виплати нараховуються та виплачуються у відповідності до чинного законодавства, Колективного договору.

    2022 рік: січень: посадовий оклад -20158,00 грн.; доплати - 0; надбавки - 0: інші виплати - ; всього нараховано - .

    лютий:

    березень:

    квітень:

    травень:

    червень:

    липень:

    серпень:

    вересень:

    жовтень:

    листопад:

    грудень:

    Рішення ВК ВМР від 27.06.2019 року №1618 АТО ООС.pdf PDF-документ, 0,55 МБайт, Опубліковано 16 серпня 2021 року
    Рішення ВК ВМР від 04.07.2019 року №1680 ОРА.pdf PDF-документ, 0,54 МБайт, Опубліковано 16 серпня 2021 року
    Рішення ВК ВМР Про затвердження фінансового плану 2021.pdf PDF-документ, 1,19 МБайт, Опубліковано 16 серпня 2021 року
    Рішення ВК ВМР від 01.04.2021 року № 804 Про затвердження уточненого фінплану.pdf PDF-документ, 0,95 МБайт, Опубліковано 16 серпня 2021 року
    Рішення ВК ВМР від 07.10.2021 року № 2376 Про внесення змін до мун.пільги PDF-документ, 0,17 МБайт, Опубліковано 08 жовтня 2021 року
    • Обсяги бюджетних призначень та/або бюджетних асигнувань
    • Обсяги проведених видатків бюджету та наданих кредитів з бюджету
    • Інформація про укладені договори
    • ​Інформація про стан виконання договорів
    • Службові відрядження

    Відповідно до Закону України «Про відкритість використання публічних коштів» від 11.02.2015 року № 183-VIII, портал Є-data (Єдиний веб-портал використання публічних коштів) є офіційним державним інформаційним ресурсом у мережі інтернет, на якому звітують усі суб’єкти господарювання державної і комунальної власності про використання публічних коштів, зокрема, оприлюднюють інформацію про обсяги бюджетних призначень та/або бюджетних асигнувань на відповідний бюджетний період. Доступ до інформації, оприлюдненої на порталі Є-data, є вільним та безоплатним.

    Відповідно до Закону України «Про відкритість використання публічних коштів» від 11.02.2015 року № 183-VIII, портал Є-data (Єдиний веб-портал використання публічних коштів) є офіційним державним інформаційним ресурсом у мережі інтернет, на якому звітують усі суб’єкти господарювання державної і комунальної власності про використання публічних коштів, зокрема, оприлюднюють інформацію про обсяги проведених видатків бюджету та наданих кредитів з бюджету. Доступ до інформації, оприлюдненої на порталі Є-data, є вільним та безоплатним.

    Відповідно до Закону України «Про відкритість використання публічних коштів» від 11.02.2015 року № 183-VIII (далі - Закон), портал Є-data (Єдиний веб-портал використання публічних коштів) є офіційним державним інформаційним ресурсом у мережі інтернет, на якому звітують усі суб’єкти господарювання державної і комунальної власності про використання публічних коштів, зокрема, оприлюднюють інформацію про укладені за звітний період договори за кошти державного/місцевого бюджетів (п.п.1 частини 1 статті 3 Закону (інформація, зазначена в цьому пункті, оприлюднюється щоквартально, не пізніш як за 35 днів після закінчення звітного кварталу)). Доступ до інформації, оприлюдненої на порталі Є-data, є вільним та безоплатним.

    Відповідно до Закону України «Про відкритість використання публічних коштів» від 11.02.2015 року № 183-VIII (далі - Закон), портал Є-data (Єдиний веб-портал використання публічних коштів) є офіційним державним інформаційним ресурсом у мережі інтернет, на якому звітують усі суб’єкти господарювання державної і комунальної власності про використання публічних коштів, зокрема, у разі використання коштів підприємств, отриманих ними від їхньої господарської діяльності, оприлюднюються відомості про договори, укладені за звітний період, загальна вартість яких перевищує 1 мільйон гривень (п.п.2 частини 1 статті 3 Закону (інформація, зазначена в цьому пункті, оприлюднюється щорічно, не пізніше 31 січня року, наступного за звітним роком)). У разі, якщо загальна вартість договорів укладених за рахунок коштів отриманих від господарської діяльності не перевищує 1 мільйон гривень, оприлюднюється інформація про обсяг платежів за договорами у розрізі товарів, робіт і послуг за звітний період. Доступ до інформації, оприлюдненої на порталі Є-data, є вільним та безоплатним.

    Відповідно до Закону України «Про відкритість використання публічних коштів» від 11.02.2015 року № 183-VIII (далі - Закон), портал Є-data (Єдиний веб-портал використання публічних коштів) є офіційним державним інформаційним ресурсом у мережі інтернет, на якому звітують усі суб’єкти господарювання державної і комунальної власності про використання публічних коштів, зокрема, оприлюднюють інформацію про стан виконання договорів, укладених за кошти державного/місцевого бюджетів у попередні звітні періоди (п.п.1 частини 1 статті 3 Закону (інформація, зазначена в цьому пункті, оприлюднюється щоквартально, не пізніш як за 35 днів після закінчення звітного кварталу)). Доступ до інформації, оприлюдненої на порталі Є-data, є вільним та безоплатним.

    Відповідно до Закону України «Про відкритість використання публічних коштів» від 11.02.2015 року № 183-VIII (далі - Закон), портал Є-data (Єдиний веб-портал використання публічних коштів) є офіційним державним інформаційним ресурсом у мережі інтернет, на якому звітують усі суб’єкти господарювання державної і комунальної власності про використання публічних коштів, зокрема, у разі використання коштів підприємств, отриманих ними від їхньої господарської діяльності, оприлюднюються відомості про стан виконання договорів, укладених за попередні звітні періоди, які продовжують виконуватися, загальна вартість яких перевищує 1 мільйон гривень (п.п.2 частини 1 статті 3 Закону (інформація, зазначена в цьому пункті, оприлюднюється щорічно, не пізніше 31 січня року, наступного за звітним роком)). У разі, якщо загальна вартість договорів укладених за рахунок коштів отриманих від господарської діяльності не перевищує 1 мільйон гривень, оприлюднюється інформація про обсяг платежів за договорами у розрізі товарів, робіт і послуг за звітний період. Доступ до інформації, оприлюдненої на порталі Є-data, є вільним та безоплатним.

    Службові відрядження за 2017 рік

    Кількість службових відряджень (кількість осіб) - 2;

    У тому числі кількість закордонних службових відряджень - 0;

    Обсяг витрат на службові відрядження (грн.) - 4231,00;

    У тому числі обсяг витрат на закордонні службові відрядження (грн.) - 0.

    Службові відрядження за 2018 рік

    Кількість службових відряджень (кількість осіб) - 3;

    У тому числі кількість закордонних службових відряджень - 0;

    Обсяг витрат на службові відрядження (грн.) - 2249,70;

    У тому числі обсяг витрат на закордонні службові відрядження (грн.) - 0.

    Службові відрядження за 2019 рік

    Кількість службових відряджень (кількість осіб) - 2;

    У тому числі кількість закордонних службових відряджень - 0;

    Обсяг витрат на службові відрядження (грн.) - 3338,40;

    У тому числі обсяг витрат на закордонні службові відрядження (грн.) - 0.

    Службові відрядження за 2020 рік

    Кількість службових відряджень (кількість осіб) - 6;

    У тому числі кількість закордонних службових відряджень - 0;

    Обсяг витрат на службові відрядження (грн.) - 12098,44;

    У тому числі обсяг витрат на закордонні службові відрядження (грн.) - 0.

    Службові відрядження за 2021 рік

    Кількість службових відряджень (кількість осіб) - І квартал - 0; І півріччя - 0; 9 місяців - 0; рік - 0.

    У тому числі кількість закордонних службових відряджень - 0.

    Обсяг витрат на службові відрядження (грн.) - І квартал - 0; І півріччя - 0; 9 місяців - 0; рік - 0.

    У тому числі обсяг витрат на закордонні службові відрядження (грн.) - 0.

    Загальні відомості про підприємство

    • Назва
    • Орган управління
    • Код ЄДРПОУ
    • Адреса
    • Телефон (бухгалтерія, договори)
    • Телефон (технічні питання)
    • E-mail

    Пов'язані новини

    Усі новини